24 Ocak 2013 Perşembe

SIRADAN ÇOK SIRADAN BİR MASAL..

Merhabalar...

Anlatacagim masal cooook ama coook uzun bir masal...Hani peri masali gibi baslayan ama sonu her nedense hep ayni biten masallardan...Sizi duyar gibi oldum...Ama neden masalin sonunu soyledin dediniz,di mi:) Korkmayin sonu daha yok, yani ben de daha bilmiyorum...Hem inanin bana, sonu ile igili tuyo vermis olsam dahi, inanin bu masali dinlemek isteyeceksiniz; dedim ya bana guvenin:)

9 yillik arkadasliktan sonra, ayaklarimi yerden kesecek dolu dizgin 6 yillik bir evlilik, bu evlilik sonunda gelen premature bir bebek, bebekten hemen sonra, asik oldugum adamdan deprem yaratacak bosanma istegi...Iki kisilik masalimiz, belki su anda bitti, ama benim hayatimda yepyeni bir gercek basliyor....Oglum gercegi...Beni bu surecte hayata baglayan bebegim...Yani farkli bakis acilarindan bakildiginda belki de benim icin mutsuz bitmeyecek bu masal.

Aslinda soyleyecek o kadar cok cumlem var ki...Hani cok cok dolu oldugunuzda, nereden baslayacagini bilmez bir sekilde biraz ordan biraz burdan baslarsiniz ya anlatmaya...Bendeki durum aynen oyle...

Daha yeni acildi bu blog, bu sebeple biraz sabirla sanirim tum hikayemi anlatabilecegim. Ben hikayemi anlatirken; sizler de bana isterseniz e-mail ile, isterseniz bloguma yorum birakarak beni yalniz birakmayin olur mu...

Umutlarinizin hicbir zaman tukenmemesi dilegi ile...

2 yorum:

  1. hikayenizi merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. ben de çok heyecanlıyım, arada hiç çekinmeden sorular sorup, yorumlar bırakabilirsiniz, sohbet havasında yazmak istiyorum:)

    YanıtlaSil